Dziś (5 sierpnia) na lotnisku Warszawa-Modlin powitano 30-milionowego pasażera w historii funkcjonowania portu. Symboliczny moment nastąpił po ponad 13 latach od otwarcia lotniska dla ruchu pasażerskiego. Jubileuszowa pasażerka przyleciał rejsem linii Ryanair z Barcelony.
Lotnisko Warszawa-Modlin nieustannie rozwija swoją ofertę, koncentrując się na dostępności, efektywności i komforcie podróżnych. Dzięki zaufaniu milionów pasażerów oraz konsekwentnej współpracy z partnerami branżowymi, port lotniczy umacnia swoją rolę jako centrum taniego latania w Polsce i istotny punkt w krajowym i regionalnym systemie transportu lotniczego.
- Trzydziestomilionowa pasażerka to przede wszystkim potwierdzenie stabilnej pozycji naszego lotniska na mapie europejskiego ruchu lotniczego. Cieszy nas fakt, że coraz więcej osób wybiera nasze lotnisko jako punkt startowy i docelowy podróży – podkreśla Jacek Kowalski, wiceprezes zarządu.
- Ten kamień milowy jest dla nas powodem do dumy, ale i motywacją do dalszego rozwoju. Naszym celem jest jeszcze lepsza jakość obsługi pasażerów i systematyczne poszerzanie siatki połączeń realizowanych przez kolejnych przewoźników – dodaje Tomasz Szymczak, wiceprezes zarządu.
- 30 milionów pasażerów to nie tylko liczba – to dowód na zaufanie, jakim darzą nas podróżni i partnerzy. Dążymy do tego, by Lotnisko Warszawa/Modlin było nie tylko funkcjonalnym portem, ale także miejscem, z którym pasażerowie chętnie wiążą swoje podróże – komentuje Dariusz Jakubowski, wiceprezes zarządu.
Z okazji jubileuszu na pasażerkę czekały upominki przygotowane przez partnerów lotniska WMI i jednocześnie sponsorów wydarzenia, w tym Baltona S.A, FlixBus, Kawiarnia Atmosphere, Lagardere Travel Retail Sp. z o.o., Letnisko Foodport, Peterson Amsterdam oraz SIXT.